Followers

Sunday, July 15, 2012

SET BERPANTANG nona roguy pilihanku.....


Survey yang dah saya buat di kebayakan top forum mengatakan jamu bersalin Nona roguy adalah yang paling bagus.....jadi...set ni dah ada dalam list barang wajib kena beli buat persediaan bersalin nanti.

Salam sejahtera,

Memiliki cahaya mata merupakan saat yang paling indah bagi setiap wanita yang bergelar ibu. Maka lahirnya bayi yang mereka kandung selama 9 bulan 10 hari , bermakna bermula pulalah episod untuk berpantang.

Sepatutnya waktu berpantang ini menjadi saat yang paling di nanti-nantikan kerana ibu-ibu yang baru bersalin dapat memulihkan semula kesihatan tubuh badan mereka.

Bagaimana pun pada hakikatnya .................ramai yang mengeluh kerana mereka terpaksa mengalami berbagai kesukaran .

Antara kesukaran yang sering di alami ialah :

1.Terpaksa membancuh dan meneguk jamu yang pahit.

2.Selalu sembelit dan tidak lawas walaupun mengambil jamu setiap hari.

3.Luka jahitan yang lambat sembuh dan masih terasa ngilu-ngilu.

4.Perut masih buncit dan menggeleber.

5.Sukar untuk memakai bengkung bersalin yang panjang berjela.

Itu belum lagi bab bertungku, berurut dan terpaksa berjaga malam untuk menyusukan bayi.

Kesemua ini membuatkan mereka mengeluh dan kadangkala serik untuk menjalani kaedah berpantang.

Terbukti berkesan untuk menurunkan berat badan.
Set ini melawaskan pembuangan air besar dan menyingkirkan timbunan lemak air yang berlebihan supaya berat anda turun dengan lebih cepat dan teratur.

Ia juga mempercepatkan penyembuhan luka jahitan supaya ibu terhindar dari risiko jangkitan kuman di samping membantu melancar dan memperbanyakkan pengeluaran susu ibu.



Mudah di pakai sewaktu berpantang.
Ubat yang terkandung di dalam set bersalin NR ini adalah dalam bentuk yang lebih moden seperti tablet, pek uncang dan juga krim supaya mudah di gunakan sewaktu bersalin dan boleh di sediakan sendiri.



Hanya menggunakan herba yang berkualiti.
Mutu dan khasiat herba di saring dengan proses pengilangan yang ketat supaya ibu yang baru bersalin dapat pemulihan secara total.



Selamat di makan.
Set Bersalin NR ini juga di luluskan oleh Kementerian Kesihatan. Ini supaya kesihatan ibu yang baru bersalin adalah terjamin dari sebarang kesan sampingan yang memudaratkan ibu dan bayi.


Set Bersalin yang lengkap.
Set Bersalin NR lengkap dengan rawatan luaran dan dalaman supaya anda tak perlu pening kepala memikirkan apa barang yang patut anda ada semasa berpantang.



Barangan penjagaan yang bersifat dwi-fungsi.
Tidak seperti set bersalin yang lain, barangan yang terdapat di dalam set bersalin NR adalah pelbagai guna . Contohnya Minyak Herbanika boleh di gunakan sebagai minyak urut, pengganti pilis,ubat luka dan penyegar kepala dari rasa pening.

No comments:

Post a Comment